Monday 6 October 2008

Penyelamat yang di selamatkan















Waktu makan dekat camping..yummy sedap giler

















Couple of minutes before jatuh..sempat posing

dengan azim















Guess who????i think mc yah













Aksi gue menyelamatkan orang...aku
yang pakai baju hitam yang mengangkat orang
May be tajuk ni nampak pelik ..a couple of month ago ,kompeni aku kompeni bomba buat camping kat Ulu yam banyak gile aktiviti yang interesting.Antara aktiviti yang aku paling suke iaitu aktiviti air mcm water confident.Jangan tak percaya beb aku jadi penyelamat, hehe I mean aku tarik orang naik ke darat,bangga gile aku,orang yang berat dari aku pun aku dapat tarik.Walaupun aku kecil still bertenaga nak angkat orang.Tapi malang tak berbau ...hehe tiba- tiba mase aku nak angkat orang entah knapa orang tu rasa berat sgt ,aku terjatuh dalam tasik…bedebuk bunyi air tasik tu..tu la tipah jangan riak sangt dah kena..dah la aku jatuh tak pakai life jacket memang tenggelam gue dalam air tu .Dah la tak tahu berenang dalam hati dah takut n hampir nak lemas .Tapi tiba2 je aku rasa aku mcm bleh float padahal sblm ni aku mmg tak pandai float badan, then bdk yang aku tarik td tarik tangn aku ke atas..hoho nasib baik giler..tapi yang tak tahannya ,couple of months after incident tu kawan- kawan aku still gelakkan aku..well it`s ok I like to make people laugh and happy although aku mmg tak happy haha takut beb dlm air…























































































































































































































































































































































































No comments: