Thursday 9 October 2008

My brand old bicycle










layan...pusing kampung..ngan adik i..
eh..where`s my bro..lpe dia terjatuh
dalam bendang waktu kitorang posing..
sorry bro i reveal ur secret














eksyen jer...














basikal aku lepas renovate ..
amacam
nampak baru ngak










USA 20 KM AFGHANISTAN32 KM

Actually ,I want to tell you guys about my bicycle .Basikal ni aku dapat
hadiah masa aku dpt 5 A UPSR hehe buak nak riak…..bagitau jer…
mostly skrang people at my aged selalunya dah pandai naik motor or
kereta but believe me or not.. dua2 transport tu aku tak pandai nak bawak..
bukan aku tak mau belajar ,tapi mak aku memang larang aku belajar..
So kat rumah transport utama aku merayap kat kampong gune bicycle je lah.
People always ask me why im still riding bycycle,sometime segan jugak beb
jumpa kawan-kawan sekolah semua dah pandai bawak motor..Tapi aku lagi
prefer pegi mana-mana naik basikal dari naik moto or ayah aku hantar ..for
me its interesting at the same time aku bleh mengurangkan lemak hehe..
Bayangkan tiap – tiap ramadhan aku lumba basikal dengan adik aku lepas
sembahyang terawikh on da way kitorang nak balik rumah….memang best
dengan aku pakai kain telekungnya kayuh basikal.Peduli apa orang nak kata
yang penting aku selesa dengan style aku.Waktu raya pulak lagi interesting …
orang pegi beraya naik kereta or motor aku gamble jer naik basikal sampaila
ke rumah nenek aku..bygkan naik basikal kat kampong aku tengah2 sawah
dengan angin sawah yang bertiup- wahhh best giler x sbr aku nak blik




















No comments: